Upravit stránku

Chcete aby se o Vás vědělo?

Unikátní reklama přímo na dostihovém závodišti.

Přemýšlíte nad tím, jak o sobě dát vědět svému okolí? Přímo na závodišti Vám nabízíme několik možnosti, jak propagovat Vaši značku a dostat ji tak do podvědomí vhodné cílové skupiny.

Možnosti reklamy a prezentace během dostihového dne:
Pojmenování celého dostihového dne
Pojmenování hlavního dostihu
Pojmenování dílčích dostihů dne
Účast zástupců partnera při dekorování vítěze dostihů a předávání cen
Obálka Dostihového programu dle CI reklamního partnera
Označení salónků logem partnera
Umístění reklamní desky v cílové rovině dostihu (1 modul 4m x 1.2m)
Umístění reklamní desky na startovacích boxech
Umístění reklamní desky v areálu závodiště
Reklama v Dostihovém programu
Umístění prezentačních stánků
Organizace ochutnávek

Generální reklamní partner dostihového dne
Předpokládaný počet hostů je od 100 do 300 osob při využití VIP restaurace PANORAMA. Rozsah a složení VIP programu jsou definovány na základě konzultace s reklamním partnerem. Reklamní partner má možnost zapojit do participace na programu a nákladech akce své obchodní partnery a dodavatele.
Reference: Skanska, Erste Factoring, CK Martin Tour, Conseq, Fortuna aj.

Reklamní partner dostihového dne
Předpokládaný počet hostů je od 25 do 80 osob (je možné navýšení počtu osob), počítáme s využitím některého ze salonků ASCOT, DONCASTER, EPSOM. Rozsah a složení VIP programu jsou definovány na základě konzultace s reklamním partnerem.
Reference: Metrostav, WAGO, Secar Bohemia, Advantage Cars aj.

Akce pro klienty a zaměstnance 100 až 400 osob
Rozsáhlé prostory Prestige Clubu poskytují možnost uspořádat za velmi přijatelných finančních nákladů akci pro 120 až 400 osob spojenou s bohatým doprovodným programem a možností prezentace výrobků a služeb reklamního partnera.
Reference: Britská obchodní komora, GM Electronic aj.

Akce pro klienty a zákazníky – volná vstupenka na dostihy
Akce je vhodná jako součást firemního benefičního programu případně pro organizaci neformálního setkání se zaměstnanci. Volné vstupenky mohou být libovolnou formou distribuovány, např. jako příbalový materiál, osobně distribučními pracovníky reklamního partnera, jako přítisk či vklad do časopisů a jiných propagačních materiálů. Součástí vstupenky je prostor pro vyplnění kontaktu na jejího držitele, je slosovatelná o drobné ceny. Je označena čárovým kódem, který umožňuje přesnou evidenci počtu příchozích.
Reference: Dopravní podnik Praha, Městská policie, Messenger, Fontana aj.

Veškerý program (jak jeho složení, tak objem) lze zcela individuálně přizpůsobovat potřebám klienta. Jestliže plánujete uspořádat firemní akce, kontaktujte nás prosím s jakýmkoliv dotazem. Rádi pro Vás naplánujeme nezapomenutelné nedělní odpoledne ve Velké Chuchli.